Veel gestelde vragen TSO

Veel gestelde vragen TSO (overblijven)

Waar bieden jullie TSO
Wij bieden TSO op de volgende scholen

  • De Regenboog, beide locaties
  • De Bukehof
  • De Schittering

Wat kost de TSO
•    TSO die vast per week wordt afgenomen kost in schooljaar 2017-2018 € 2,00 per keer
•    TSO die incidenteel wordt afgenomen kost in schooljaar 2017-2018 € 2,30 per keer

Hoe kan ik aanmelden voor de TSO
Aanmelden kan door het registratieformulier in te vullen op ons ouderportaal.

Kan ik doorgeven aan de juf of meester dat mijn kind moet overblijven?
Nee. Aan of afmelden van extra of incidentele TSO dagen gaat uitsluitend via het ouderportaal.  Dit wordt meteen verwerkt in de planning naar de TSO – Medewerkers. Vaste TSO dagen die worden af- of ziekgemeld worden wel in rekening gebracht. Deze kunnen ook binnen een week worden geruild.

Hoe kan ik een permanente wijziging in de wekelijkse planning doorgeven?
Het doorgeven van permanente wijzigingen in de vaste planning kunt u via het ouderportaal doorgeven. Dit komt binnen bij de administratie. Zodra zij het verwerkt hebben ontvangt u een melding in het ouderportaal.

Hoe kan ik mijn kind uitschrijven voor de TSO?
Het stoppen van de TSO kunt u via het ouderportaal doorgeven. Dit komt binnen bij de administratie. Zodra zij het verwerkt hebben ontvangt u een melding in het ouderportaal.
De opzegtermijn is een maand per opzegdatum. Wanneer uw kind naar de middelbare school gaat, stopt de TSO automatisch.

Kan ik mijn kind geld meegeven voor het betalen van de TSO?
Nee alle TSO, zowel vaste als incidentele werkt middels een (achteraf) rekening en uitsluitend met een automatische machtiging.

Hoe werkt de betaling?
De betaling van de TSO kan alléén op basis van een automatische machtiging. Op de rekening komt te staan wanneer wij het bedrag afschrijven.

Waarom werken met ouderportaal?
Het ouderportaal heeft veel mogelijkheden
•    U kunt uw gegevens inzien en wijzigingen doorgeven.
•    U kunt uw facturen inzien.
•    U kunt uw kind ziek-  en later weer beter melden
•    U kunt de incidentele opvang aanvragen
•    U kunt uw kind afmelden
•    U kunt extra dagen aanvragen
•    U kunt, later dit jaar,  eventueel gemaakte foto’s bekijken

Voor welke toestellen is het ouderportaal  geschikt?
U kunt het portaal op zowel PC, als Laptop, tablet, i-pad of smartphon openen

Hoe kom ik op het ouderportaal?
Alle ouders die op 1 januari 2018 bij ons ingeschreven stonden hebben een uitnodiging ontvangen om hun login gegevens te bevestigen.

Schrijft u na 1 januari 2018 in, dan ontvangt u deze gegevens meteen na de registratie van uw kind via het registratieformulier

Ik heb de uitnodiging niet ontvangen
Was u op 1 januari 2018 al wel ingeschreven? Neemt u dan via de mail contact op met  onze administratie, zodat zij het voor u na kunnen kijken. secretariaat@kinderopvangoudenbosch.nl.

Kan ik elk willekeurig e-mail adres gebruiken?
Nee. U kunt alleen het mailadres gebruiken wat u bij de registratie heeft ingevuld..

Ik wil een ander mailadres om te koppelen, kan dat?
Ja. In het ouderportaal kunt u uw gegevens te wijzigen. Deze worden meteen in onze administratie doorgevoerd.

Hoe werkt het ouderportaal
Meer uitleg over het ouderportaal  vindt u hier

Ik kan niet meer inloggen in het ouderportaal?
U kunt bij het inloggen nieuwe wachtwoord gegevens opvragen. U moet wel inloggen met het email adres wat in onze administratie staat.