Veel gestelde vragen TSO

Waar bieden jullie TSO?
Wij bieden TSO op de volgende scholen

  • De Regenboog, beide locaties
  • De Bukehof
  • De Schittering

Wat kost de TSO?
•    TSO die vast per week wordt afgenomen kost in schooljaar 2018-2019 € 2,00 per keer
•    TSO die incidenteel wordt afgenomen kost in schooljaar 2018-2019 € 2,30 per keer

Hoe kan ik aanmelden voor de TSO?
Aanmelden kan door het registratieformulier in te vullen op ons ouderportaal.

Kan ik doorgeven aan de juf of meester dat mijn kind moet overblijven?
Nee. Aan of afmelden van extra of incidentele TSO dagen gaat uitsluitend via het ouderportaal.  Dit wordt meteen verwerkt in de planning naar de TSO – Medewerkers. Vaste TSO dagen die worden af- of ziekgemeld worden wel in rekening gebracht. Deze kunnen ook binnen een week worden geruild.

Ik ben vergeten mijn kind aan te melden voor de overblijf. Mag het nu wel overblijven?
Uiteraard zullen wij kinderen altijd toelaten. Als u vergeten bent om uw kind voor die dag aan te melden, dan kunnen onze medewerkers dat alsnog doen.  Het geniet wel onze voorkeur dat ouders dat zelf doen. Des te meer tijd houden de TSO medewerkers over om zich goed met de kinderen bezig te kunnen houden.

Hoe kan ik een permanente wijziging in de wekelijkse planning doorgeven?
Het doorgeven van permanente wijzigingen in de vaste planning kunt u via het ouderportaal doorgeven. Dit komt binnen bij de administratie. Zodra zij het verwerkt hebben ontvangt u een melding in het ouderportaal.

Hoe kan ik mijn kind uitschrijven voor de TSO?
Het stoppen van de TSO kunt u via het ouderportaal doorgeven. Dit komt binnen bij de administratie. Zodra zij het verwerkt hebben ontvangt u een melding in het ouderportaal.
Bij de TSO hanteren wij geen minimale opzegtermijn. Wanneer uw kind naar de middelbare school gaat, stopt de TSO automatisch.

Kan ik mijn kind geld meegeven voor het betalen van de TSO?
Nee alle TSO, zowel vaste als incidentele werkt middels een (achteraf) rekening en uitsluitend met een automatische machtiging.

Hoe werkt de betaling?
De betaling van de TSO kan alléén op basis van een automatische machtiging. Op de rekening komt te staan wanneer wij het bedrag afschrijven.

Waarom werken met ouderportaal?
Het ouderportaal heeft veel mogelijkheden
•    U kunt uw gegevens inzien en wijzigingen doorgeven.
•    U kunt uw facturen inzien.
•    U kunt uw kind ziek-  en later weer beter melden
•    U kunt de incidentele opvang aanvragen
•    U kunt uw kind afmelden
•    U kunt extra dagen aanvragen
•    U kunt  eventueel gemaakte foto’s bekijken

Voor welke toestellen is het ouderportaal  geschikt?
U kunt het portaal op zowel PC, als Laptop, tablet, i-pad of smartphone openen

Hoe kom ik op het ouderportaal?
U kunt het ouderportaal altijd vinden op https//:oudenbosch.kindplanner.nl .

Schrijft u na 1 januari 2018 in, dan ontvangt u deze gegevens meteen na de registratie van uw kind via het registratieformulier

Kan ik elk willekeurig e-mail adres gebruiken?
Nee. U kunt alleen het mailadres gebruiken wat u bij de registratie heeft ingevuld.

Ik wil een ander mailadres om te koppelen, kan dat?
Ja. In het ouderportaal kunt u uw gegevens te wijzigen. Deze worden meteen in onze administratie doorgevoerd.

Hoe werkt het ouderportaal?
Wij hebben een handleiding voor u samengesteld. Deze vind u op deze website, maar ook in het ouderportaal bij algemene documenten.

Ik kan niet meer inloggen in het ouderportaal?
U kunt bij het inloggen nieuwe wachtwoord gegevens opvragen. U moet wel inloggen met het email adres wat in onze administratie staat.